jaka gra ma najwieksze wymagania

jaka gra ma najwieksze wymagania

Lip 24

jaka gra ma najwieksze wymagania

Dlaczego czuję się na wysokobiałkowej diecie Słaby

Dlaczego czuję się słaby na wysokim diety białkowej? Pamiętam, kiedy po raz pierwszy zadał to pytanie sam. Używałem niskowęglowodanowej wysokobiałkowej diety na utratę tkanki tłuszczowej. Ja widząc i czując korzyści z diety, ale czuł się trochę off. Grałem w grę o nazwie Danney ball i poczuł prawdziwe zmęczony. Po meczu Zrobiłem rozeznanie i zorientowali się, że nie jadł tyle kalorii tłuszczu do paliwa moje ciało. Po treningu wielu ludzi za pomocą wysokobiałkowej diecie niskowęglowodanowej, że wpadł na ten sam problem. Czasami zajęło kilka wyjaśnień w diecie dla nich zrozumiałe.

„Tu jest problem!”

Większość ludzi po prostu myśleć o jedzeniu białka na niskowęglowodanowej diecie wysokobiałkowej. Zazwyczaj nie myśleć o jedzeniu dużo tłuszczu w diecie. Myślę, że boją się tłuszczów. Dieta jest naprawdę wysokiej zawartości tłuszczu, średnio białka diecie niskowęglowodanowej. Jeśli czytasz moją stronę na niskowęglowodanowej, wysoki dieta widać, że jest to 65% tłuszczu, 30% białka i 5% węglowodanów.

Twój organizm może korzystać z tłuszczów lub węglowodanów na energię najłatwiej. Kiedy zmniejszyć węglowodany do bardzo małej ilości organizm jest zmuszony do korzystania z tłuszczów na energię. Jeśli nie ma dostępnych tłuszcze z diety organizm będzie musiał użyć białko lub tłuszcz na energię. Spalanie tkanki tłuszczowej jest dobre, ale bez tłuszczu pochodzącego z diety poziom energii pozostanie na niskim poziomie.

Białko nie jest bardzo dobrym źródłem energii. Twój organizm będzie go używać, jeśli dasz mu innego wyjścia. Dodając więcej tłuszczów do niskowęglowodanowej, wysokie diety białka można zwiększyć swoją siłę i energię. Widziałem także zwiększoną wytrzymałość i energię na diecie niskowęglowodanowej przez dodanie aminokwasów rozgałęzionych (białko w podziale na mniejsze części bardziej użyteczny dla organizmu), formuła przedtreningowa (acetylo-L-karnityny, Piracetam, L-tyrozyny i cytruliny jabłczan) i zielony napój [http://www.smart-weight-loss-tips.com/optimum-efx-green-fuel.html].

Innym złe Widziałem wielu ludzi, którzy próbują wykorzystać diecie niskowęglowodanowej nie używa suplementy. Ważne jest, aby korzystać z niektórych witamin i suplementów mineralnych, błonnika, oleju rybnego i antyoksydacyjne. Powinno to pomóc w odpowiedzi na pytanie „Dlaczego czuję się słaby na diecie wysokobiałkowej?”

Ta dieta pozwala uniknąć wielu produktach spożywczych, takich jak owoce i innych wysokich węglowodanów węglowodanów skrobiowych, które zawierają takie rzeczy jak witamin i minerałów, błonnika i przeciwutleniaczy. Z tego powodu ważne jest, aby stosować suplementy. Użyłem tych wskazówek powyżej, aby odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego czuję się słaby na wysokim diety białkowej” Dla wielu z moich klientów i bliskich przyjaciół. Proponuję czytanie stronę na wysokobiałkowej diecie niskowęglowodanowej, aby naprawdę zrozumieć, w jaki sposób ustawić diety górę.

Artykuł napisany przez: